Alla inlägg under december 2015

Av Inger Ivebrand - 31 december 2015 14:46

Lasse åkte tidigt imorse för att hjälpa Mats! Han körde in en bil till stan med blommor!
Jag har badat och fönat Alladin idag synd att han har så lite päls vid "snoppen" men det kommer hoppas jag! Tänk jag börjar redan bli nervös då är det över 1 månad kvar!
Annars flyter allting som det brukar! Så skönt att det är fruset ute! Rena drömmen!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 29 december 2015 20:59

Vad skönt med rena och torra hundar! Och rena golv!
I dag har jag städat efter helgens bravader!? Vattnat alla blommor!
Sedan har valparna fått smaka mat i dag! De har flyttat till valppoolen också! Så nu har de större plats att börja röra sig på!
Har fortsatt med Alladins päls, ja det är som det är med den! Hoppas han får mer päls!
Känner mig fortfarande inte helt okej!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 29 december 2015 13:04

Ja så var det måndag igen! Dagarna bara rusar iväg!
Jag har tagit lite kort på valparna i dag! De är ju 3 veckor imorgon! Tycker inte det var länge sedan de fick!

De blir bara sötare för var dag!
Jag har trimmat Kaffe i dag! Och gjort halva Alladin! Han har lite päls i ljumsken men det kommer nog!
Blir till att bada honom varje vecka!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 27 december 2015 22:23

Nu har vi äntligen fått snö! Hoppas det får ligga kvar! Inga skitiga hundar i dag!
I dag har Titti och Kennet varit ute en sväng! Vi har tagit lite kort på Kevin!Klas och Kevin har busat med mina valpar! De har haft jätte kul!
Vilken lugn dag vi haft i dag! Inga ungar som gapar och skriker! Fast samtidigt blir det lite för tyst!
Hoppas eran söndag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 26 december 2015 19:01

I dag har vi tagit det lite lugnt! I morse blev det Tomtegröt till frukost! Vi är ju en stor familj ju!?
När vi ätit mitt på dagen så åkte Camilla hem med några av barnen! Danne ska kolla hennes bil imorgon! Så Dennis blir kvar tills imorgon med Zack och Benjamin!
Kicki med familj kom över i dag också! Ida leker så bra med barnen!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 december 2015 21:28

Tänk nu är det Julafton! Fast det känns inte som det! Vädret är ju så tråkigt! Jag får inte den riktiga julstämningen!
Vi har varit 14 personer sedan i måndags här! Åtta barn i åldern 2år-16år, så nog har det varit full rulle!
Vi käkade vid 12 tiden på dagen, mycket gott på julbordet! Vid tre tiden var det julklapps utdelning! Barnen var så ivriga! Jag fick fina julklappar!

Fick en fin jacka av Camilla och Dennis med vargar på! Stort TACK den var jätte fin och varm!
Av Andreas och Carro fick jag ett ljus med varg också!

Alla hundarna fick sina paket och de öppnade dem själva! Tack Titti och Kennet för benen! Steven blev jätte glad!??

Kaffes valpar växer så det knakar! De har öppnat ögonen, så jag ska försöka ta nya kort på dem!?
Framåt kvällen kom Danne med familj och Kicki med familj! Så vi blev många till julspelet?14 stycken! Vi hade riktigt trevligt och mycket roligt! Jag fick 5 julklappar och Lasse lika många! Så tack till er barn för en mysig kväll! Kram
Vi på kennel Love Cox's önskar er alla en riktigt God Jul!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 25 december 2015 08:55

Har städat inne hos hundarna! Inte för att det hjälper för det har ju regnat i dag igen!
Vet inte hur man ska komma i julstämning???
Vi gjorde Jansson i kväll tre stycken! Det är ju så gott med Jansson!
Blev även lite kortspel i dag också!
Hoppas ni alla haft en bra dag imorgon är det ju julafton!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 25 december 2015 08:50

Har blivit väckt två gånger i natt! För Beethoven har skällt! Första gången var på ett rådjur andra gången busade han med sin skål!
Så det var väldigt svårt att somna om!
I dag stekte vi pannkakor åt 14 stycken, pust stön!
Regnar gör det varje dag så tråkigt! Man blir ju deppig av vädret!
I kväll spelade vi 500, Danne var också här!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards