Alla inlägg under juli 2016

Av Inger Ivebrand - 31 juli 2016 17:21

Ja det var bara att hoppa ur sängen och städa av tills valpköparen kommer! Hon har tinat den röda riken har haft en från mig förut!
Vi skulle åkt till Vilmer och Oskar men det började åska! Men framåt sena eftermiddagen tog vi en sväng till stan! Skulle kolla om de hade det skäret som jag ville ha! Men vi var på 2 butiker och de hade inget!
Åkte och våldgästade Titti och Kenneth! Kul att de gick så bra för Kevin i Tyskland! Grattis ännu en gång!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 31 juli 2016 09:33

Jag har trimmat Kaffe I dag så nu är det bara badning kvar! Sedan har jag Alladins jobbiga päls att ta hand om! Måste även fixa Nogger I veckan som kommer!
Annars har det inte hänt så mycket!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 29 juli 2016 08:57

Lasse var in och köpte fler plast boxar! Tänk att man ska ha så dåligt med plats i ett så stort hus!?
Camilla hämtade Zack i dag! Så nu blir det tyst och tråkigt igen! Tycker det är kul när han är här!
Jag gjorde egen tzatsiki i dag och den blev jätte god! Älskar ju när det smakar mycket vitlök! Fast det luktar ju inte så gott sedan!?Jag gjorde även en ostpizza och den blev jätte god och vad mätt man blev!
Har även trimmat Lexie i dag så nu är hon fin! Ska ta tag i alla hundarna igen! För nu har man ju mer tid! (Finns ju ingen svamp att plocka?)
Här löper 3 tikar och tänk lilla Mirakel är stora damen nu!
Hoppas eran dag varit bra!
kram!

Av Inger Ivebrand - 29 juli 2016 08:48

I dag var vi inne och handlade plast boxar på Jula! Har så dåligt med plats i skafferiet! Så det blir till att ha lite vare i dem! Torrvarer!
Sedan hem och göra lite mat och fixa lite! Framåt kvällen tog vi en sväng till ÖB handlade sköljmedel och lite annat!
När vi kom hem var det bara att rasta alla hundarna!
Framåt kvällen åkte vi en sväng till Kicki så Zack kunde leka med Emilio och Ida!
Sedan hem och rasta hundarna! Jag parade Tjörlie i dag också sedan får det räcka! Nu är det bara att hålla tummarna att det tar sig!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 27 juli 2016 16:19

Vi var till Jul och handlade plast boxar! Ska ha dem till att förvara lite varor i! Finns inte plats i skafferiet?!
Vi var på Håkans och åt lunch Zack åt som en hel karl? Och när vi satt där lätt det som en bomb smällde! Undrar om det kunde vara åskan??
Sedan har jag städat på över våningen dammsugit, dammat och torkat! + allting annat man gör tvättar och viker tvätt!
Stort tack till alla valpköparna för fin kort och filmer på valparna! Ni ska veta att de är saknade! Samtidigt som det är skönt när de åker! ?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 25 juli 2016 23:08

Nyfikna är alla men skriva någon snäll komentar inte! Vad trött man blir på allt ibland! Men det är ju som jag alltid sagt kör ditt eget race!?

Tjörlie är nu parad med Steven! Han är så duktig! Tror det kan bli bra valpar här! Dessa valpar kan inte utveckla sjukdomen Prcd- Pra och de är heriditärt fria från Fn!
Vi har varit i många affärer och handlat Var ju ett tag sedan sist!
Det är ju otroligt vilken värme det är! Men vi ska inte klaga!?
Nej nu ska jag hoppa i säng!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 24 juli 2016 20:36

Först upp klockan 5 för Titti och Kenneth kommer och hämtar Steven och lämnar Klas! Sedan dammsuga och städa innan alla valpköpare kommer! Först kom Stefan och Lena som har Viktor från oss (12 1/2 år)! De hämtade sin Skott!
Sedan kom Mickaela och Daniel och hämtade sin Muffen!
Sist kom Carina och hennes man de hämtade Loranga! Så nu har alla valparna åkt! Lycka nu till med era små troll!
Där imellan har jag trimmat Klas han är så fin nu! Har fått så mycket fin päls! Han kan skänka lite till Steven!??

Grattis Steven på 4 årsdagen! Steven har varit på utställning SKK Köping i dag han fick VG! Stort TACK till Stina som visade honom!
Sedan har Alice matte hämtat henne i dag! En väldigt trevlig liten hund!
Framåt kvällen blev vi bjudna på pizza hos Jessica! Zack åt nästan upp en hel!
Så nu börjar jag känna mig helt slut!
Kommer nog att somna som en stock!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 23 juli 2016 21:01

I dag ska vi till Vilmer och Oskar på kalas klockan 13.00 Det var kul att träffa vissa på kalaset!
Annars har det inte hänt så mycket vi var över och kollade Jessicas och deras kök! Det är jätte fint! Sedan tog vi hos lite vin det var gott! Jag brukar inte gilla vin annars!
Jag har badat och fönat fixat Steven! Han ska ju på utställning i morgon!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards