Alla inlägg under februari 2017

Av Inger Ivebrand - 28 februari 2017 10:34

Har inte sovit mer en 1 1/2 timme i natt! Har så jäkla ont i halsen! Värsta jag varit med om?
Man orkar ju bara göra det viktigaste! Men som sagt det andra springer ingen stans! Det finns ju kvar ?!
Tack för hjälpen med glassen, du vet vem du är?
Tova har gått 3 veckor tycker hon är bredare över ryggen! Men, men törs inte säga säkert ännu!
Hoppas ni alla mår bra, och var rädda om varandra!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 27 februari 2017 10:53

Fy så ont jag har i halsen inte kul det här! Dessa barnbarn som smittar!?
I dag har vi kört hem Zack och Benjamin! Det blev god mat hos dem! Kina mat och glass! Orkade inte äta upp allt!
Annars orkar man inte göra så mycket bara det nödvändigaste!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 26 februari 2017 20:10

I dag har Benjamin och Zack fixat med veden! De har staplat den fint och lagt i ordning!
Jag har försökt att dammsugit i stora rummet! Får ta lite i taget efter som jag inte mår bra! Börjar verkligen att få ont i halsen!
Jag gjorde iaf pannbiff till alla! Det var riktigt jobbigt! Får ju så ont i ryggen att stå still vid spisen!
Hoppas nu man får sova i natt!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 25 februari 2017 19:43

Klarblå himmel solen skiner! Så härligt väder känns som vår! Fast det är kallt på nätterna!
Men det så skönt att hundarna kan vara ute! Arrax och Neon är ute flera timmar om dagen!
Jag börjar få ont i halsen inte kul alls! Jag vill inte vara sjuk! Har inte tid med det!
Överraskad blev jag igår Kicki kom och med henne var Cia! De hade med sig fika! Jätte kul när de kommer och överraskar! Lasse och Benjamin var till stan och handlade! Har ju inte varit till stan på hela veckan så det börjar tryta!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 24 februari 2017 19:29

Vad skönt att det är fruset ute! Inga skitiga hundar! Hundarna har varit ute och lekte flera gånger! Jag har börjat torka lite väggar och målning nu!
Jessica var uppe en sväng vi tog en kopp kaffe! Sedan fixade vi lite!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 23 februari 2017 14:01

Frida åkte med Danne imorse till stan! Så nu blev det lite lugnare!
I dag var vvs-aren här så nu har vi fått ny toalett vid mitt kontor! Ska försöka ta tag i städningen där borta också! Behöver byta gardiner! Men bättre sent en aldrig!
Förstår inte vad trött jag är, känner mig helt slut! Det är väl bara för man vet vad man skulle behöva göra! Men jag blir så trött på vädret! I natt hade det snöat så nu är det lervälling?!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 23 februari 2017 13:56

Har inte hänt så mycket! Lasse hostar fortfarande! Hoppas jag slipper bli sjuk nu!
Skit väder, skitiga golv skitiga hundar! Vad trött man blir på allt ibland!
Skulle behöva ta tag i Alladin men har ingen ork eller lust! Måste få energi snart!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 februari 2017 21:08

Nu löper Bodil och hon ska paras med Nogger! Det ska bli väldigt spännande att se vad de får!
Lasse är sjuk ont i halsen kroppen och huvudet! Han har legat mest hela dagen!
I dag kom Kicki med familj igen! Vi fikade och snackade lite!
Annars har det inte hänt så mycket! Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Skapa flashcards