Alla inlägg under april 2017

Av Inger Ivebrand - 29 april 2017 20:36

Jag har dragit lite på Neon men det släpper dåligt tycker jag! Men det blir som det blir!
Tycker dagarna går rätt så fort ändå! Men det finns ju att göra om man vill!
Andreas med familj kom framåt kvällen! Oskar ska vara här hos oss i några dagar! Benjamin skulle också ha kommit men det gjorde han inte!
Vi har städat i katternas hus i dag! Så nu är det fint så länge det varar?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 27 april 2017 20:09

Fy vad jag sprungit på toa hela natten! Varje gång jag la mig fick gå upp igen! Och fy vad ont det gör!
Så jag ringde vårdcentralen så de skulle skriva ut medicin! För nu vill jag bli bättre! Så vi var in och hämtade det på eftermiddagen! Och vad djur vi så på våran väg först 3 rådjur, 2 älgar och 1 räv! Tycker det är vackra djur allihop!
Nu har vi fått klarhet! Den lilla Orange hanen är nu tingad! Skönt!

I dag har de varit och hälsat på blue/roan tiken! De tycker hon är jätte fin!
Ta gärna en titt på valpbloggen! Många fina kort där!
Nu hoppas jag att jag får sova i natt!?
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 27 april 2017 20:02

Jag gör inte annat en springer på toa hela tiden! Så jobbigt för det gör ju så ont??
Vad tvätt det blir då, valparna har inte fattat ännu att de ska gå på tidningarna! ? Men det kommer nog vart efter! De är iaf för söta nu!
Lasse och jag var in till stan köpte apelsinjuice och tranbärsjuice! Så det drack jag massor av! Hoppas det blir något bättre!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 26 april 2017 14:01

Riktigt aprilväder! Men jag vill ha sol nu så det torkar upp i hundgårdarna! Så man kan fortsätta och göra klart i dem!
Annars har det inte hänt så mycket har fixat inne hos hundarna! Behöver damma igen det blir så med en gång! Hundar dammar ordentligt!
Har försökt nå en valpköpare som tingat en av valparna! Men de svarar inte! Så det blir väl att sälja till någon annan! Man tycker väl ändå att man kan svara??
Valparna är nu avmaskade för första gången! Inte tyckte de att medlet var gott! De spottade och fräste!?
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar

Av Inger Ivebrand - 25 april 2017 10:38

Vilket skitväder det är!? Nu börjar jag bli trött på det! Slitigt inne skitiga hundar!
I dag åker Vilmer hem han har väntat hela dagen att de ska hämta honom! Tänk pappa och mamma hann bara innanför dörren så spelade Vilmer över!
Jag gjorde fröknäcke igen, Vilmer tyckte det var gott!
Jag gick en sväng till Jessica som fyller år i dag! Stort GRATTIS till dig!
Danne gick upp en sväng till Lasse medans jag var nere hos Jessica!
Annars har det inte hänt så mycket! Försöker bara kontakta en valpköpare som tvingat en valp men de svarar inte?!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!



Av Inger Ivebrand - 24 april 2017 08:55

Först på förmiddagen kom Camilla och Rasmus de skulle hämta Fanny! Så Vinner och Rasmus kollade lite på film ihop!
Vilket klarade repknepet! Det var duktigt gjort!

På eftermiddagen kom Jessica och Danne upp en sväng! Fick en kaffebryggare av dem! Tack!

Lobo undrar vart Fanny tagit vägen?!?
Hoppas eran dag varit bra! Här rullar det på som vanligt!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 22 april 2017 22:19

Solen har lyst till och från! Tänk vad skönt det skulle vara om det inte blåste! ?
Fanny och Vilket har varit ute och krattat och burit löv! Jag har krattat färdigt under eken! Men inte ens halva tomten är gjord! ?
Har tagit lite nya kort på valparna men måste be om hjälp! Svårt att både hålla och ta korten! Men de blev som de blev!

Finns mer bilder på valpbloggen!
Jag har dragit lite på Neon i kväll fattar inte hur jag ska få dem att se bra ut! Med päls som står åt alla håll?
Hoppas eran dag varit bra! Här flyter det på som vanligt!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 april 2017 21:07

Smorde kom Fanny hon vill gå ut med Lobo! Så de har varit på promenad! Hon gillar honom skarpt!
Sedan har Fanny och jag gjort ett riktigt jobb! Krattat hela stora hundgården från ekollon och små pinnar! Hon var jätte duktig! TACK! Jag har fått så ont i ryggen!

Vid fem tiden kom Mojje och Carro med barnen! Vi bjöd på middag! Vilmer ska vara hos oss i helgen för de behöver vara ifrån varandra! Så Fanny och han har spelat lite!
Här har det haglat i kväll!
Ni ska ha det!?
Kram!

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om min vardag, kenneln, barnbarnen m.m

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lovecoxs


Ovido - Quiz & Flashcards