Alla inlägg den 20 april 2017

Av Inger Ivebrand - 20 april 2017 08:38

I dag har jag tagit tag i mina hundar! Badat 3 stycken och fönat dem! Kammat ut utöver och klippt klor! Sedan har jag trimmat Kaffe bara badet som återstår! Måste börja lite smått att fixa alla hundar!
Valparna växer så det knakar! Ska bli kul nu när de börjar röra på sig lite mer!

I dag blev det zucchiniplättar med räkor och rom! Det var riktigt gott!

Ha det så gott allihop!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 april 2017 08:23

Tänk att bara få vara!?? Men det är svårt att ta det lugnt!
Jag har gjort massor av rätter på zucchini! Soppa, bröd och plättar! Det blev riktigt gott! Kul att många vill ha recepten som jag hittar!

Bara det torkar upp lite ska jag plocka nässlor och kirskål! Testa och jag göra olika rätter! Pesto har jag gjort och den är god!
Tovas valpar växer så det knakar! De borde öppna ögonen snart nu!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards