Alla inlägg den 21 juni 2017

Av Inger Ivebrand - 21 juni 2017 19:52

Härligt väder i dag också! Fast det blåser fortfarande!
Jag gjorde pannbiff i dag och det var svettigt! Sedan skrapade jag färskpotatis! Till det blev det brunsås! Jag åt tonfiskröra och det var jätte gott!
Har badat Steven, Arrax och Neon sedan har vi skurat hos dem! Så nu är det rent hos alla våra hundar!
Tänk vad rosorna blommar!

Nu har vi gått runt och vattnat alla blommorna! Zack vattnar alltid nere vid vägen!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 juni 2017 08:35

Vi jobbar på med allting! Undrar om man någonsin blir klar! Finns alltid något att göra! Om man vill!
Har städat stora rummet också det var svettigt! Tar nästan en hel dag att fixa rummet! Fick även göra det en viss person skulle gjort! Förstår inte hur lata de är!
Har städat hos Alladin och Nogger de har också fått ett bad! Ska bara fixa till dem om jag hinner! Är mycket nu!

Mina fina lupiner önskade jag hade gula också!?
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om min vardag, kenneln, barnbarnen m.m

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lovecoxs


Ovido - Quiz & Flashcards