Alla inlägg den 1 april 2017

Av Inger Ivebrand - 1 april 2017 20:33

Jag kände inte alls för att åka till utställningen! Men nu i efterhand är jag glad att jag gjorde det! Det var att masa sig upp tidigt för att hinna med allt! Lasse har passat de andra hundarna!
Östergötlands kennelklubbs utställning var det! Domare Kjell Lindström! Westerner Nash (Arrax) blev BIM-valpklass 2 och Westerner Neon (Neon) blev BIR och BIG 2.a

Så det var ju tur vi åkte??Stort grattis till Love Cox's Mayfly (Tua) som blev 2.a med HP! Och stort grattis till Kevin som det gick så bra för! Tack Titti, Kennet, Gerd och Tommy för en jätte trevlig dag med många skratt! Och för att ni peppade mig! Och tack till Inger Ivarsson för två härliga hundar!?
Både Arrax och Neon fick bra kritik!

Så nu är både jag och "busarna" trötta! Ska lägga mig så fort jag rastar klart hundarna!
För imorgon blir en stressig dag igen?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!!!

Ovido - Quiz & Flashcards