Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Inger Ivebrand - 13 oktober 2015 20:55

Stuart har inte varit sig själv i dag! Jag trodde vi skulle få åka med honom?
Men han har piggat på sig igen! Så kanske vi får ha honom ett tag till! Kommer att bli jobbigt för han ligger ju nära mitt hjärta! Han skulle ju kunna gå genom eld för mig! Orkar inte tänka på det!
Vi har varit uppe hos Camilla och firat Adrian! Även de andra blev firade ?? lika som bär! Hoppas de blev glada åt de där. ..jag tyckte de var fina! Kram till er!
Sedan hem till hundarna och rasta alla! Har myst med Stuart en stund!
Nu blir det lite film homeland och kanske lite glass?!
Kram till alla som vill ha en!

Av Inger Ivebrand - 13 oktober 2015 17:52

Förstår inte vad fort dagarna går! Man hinner inte riktigt med ju!
Vi har varit inne och handlat tre säckar till, till Beethoven! Så nu klara han sig ett tag?
Var förbi och tog en fika hos Camilla och Dennis!
Sedan hem och mata rasta alla hundarna! De är så duktiga på att gå i koppel!
Kicki och hennes familj kom över en sväng! Även Jessica kom upp sedan var jag med och hämtade frysta ben till våra hundar! Tjejerna blev helt tokiga! De har legat i flera timmar och gnagt på benen!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards