Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Inger Ivebrand - 20 februari 2017 21:08

Nu löper Bodil och hon ska paras med Nogger! Det ska bli väldigt spännande att se vad de får!
Lasse är sjuk ont i halsen kroppen och huvudet! Han har legat mest hela dagen!
I dag kom Kicki med familj igen! Vi fikade och snackade lite!
Annars har det inte hänt så mycket! Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 februari 2017 15:39

I dag har det varit fullt upp! Andreas och Carro kom med barnen på förmiddagen! Så ungarna har hållit igång hela tiden! Man blir rätt trött i huvudet!
Framåt eftermiddagen kom Kicki med familjen också hit! Och Jessica kom skulle hjälpa mig att kort! Tycker de blev rätt bra! Bara jag som har lite svårt att ställa dem!

Så när kvällen kom var jag helt slut efter en hel dag med stoj och stim! Lagade lunch till alla också!
Så man somnar nog otaggad kan jag tänka mig!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards