Alla inlägg den 29 juni 2017

Av Inger Ivebrand - 29 juni 2017 20:51

Jag har trimmat en röd kille från staden i dag! Han blev riktigt fin! Sedan trimmade jag Neon i kväll!
Lasse var iväg till stan en sväng! Han köpte en sak till mig!
Jag har fixat äggmjölk och "drink" till mig! Har inte haft det på länge!
Hoppas eran dag varit fin!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 29 juni 2017 18:36

Fast det var så hundarna tyckte det var för varmt! Men i dag kunde man sola lite blir ju inga längre stunder!
Lasse har gjort klart ok dag det blev riktigt bra!
Ni får ha det så bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 29 juni 2017 18:34

Förstår inte varför det ska blåsa varje dag! Börjar bli jobbigt tycker jag!
Lasse har fixat ute i trädgården! Jag körde en skottkärra och tippade!
Annars händer det inte så mycket vi var en sväng till Camilla och hämtade vårat paket!
Sedan hem och fortsätta med projektet!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards