Alla inlägg den 25 september 2015

Av Inger Ivebrand - 25 september 2015 22:42

Vad vi har fixat och grejat i dag! När jag rastat alla och gett dem mat på morgonen! Så började jag skura "huliganernas" box! Och när de kom in vart det badet! Så nu är allihop rena och fina, så länge det varar!

Sedan har vi hållit på och fixat i hundrummet hela eftermiddagen! Måste säga att det blev väldigt bra! Nu har jag bara två boxar kvar att skura! Lovas och den där ute!
Får hoppas man kommer ur sängen imorgon!
Jag har även badat Stuart, Steven, Tova och Alladin! Bara trimningen kvar ska försöka göra några imorgon!
Tyckte jag var värd lite cider i kväll! Blir nog en tidig kväll känner mig helt Slut!

Hoppas ni haft en trevlig kväll! Jag har kollat film och Lasse kollade hockey!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 september 2015 08:14

Fy vilket väder! Skitiga inne och skitiga hundar! Så tråkigt! Jag som håller på och storstädar hos dem! Men, men det får väl bli som det blir! ?

Nogger massakerar bädden!? Får försöka sy fast botten på något sätt! Kul har han i alla fall!
Vad trött jag är på folk som anmäler hit och dit! Vore det inte bättre att sopa rent framför sin egen dörr först?? Vad är det för glädje med det! Men det är bara att vara stark, när man vet att man inte gjort något fel! Så stå på dig!
Var in en sväng till stan i dag också skulle fixa med lite saker! Sedan hem och fortsätta!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards