Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Inger Ivebrand - 16 mars 2016 21:01

Imorse var det inte så fint, mulet! Men sedan blev det toppen väder med sol! Riktigt varmt och skönt i solen!?

I dag blev det rester sedan igår! Kycklingfilé, potatis och grönsaker! Det var riktigt gott!

I dag har jag bäddat rent i våra sängar! Ska blick skönt att duscha och få krypa ner!
Jag har tvättat sängkläderna och vårat överkast! Imorgon blir det att tvätta hundfiltar igen!
Ska se om jag orkar skura hos tjejerna imorgon! Min kropp vill ju inte vad jag vill?
Men det är bara att kämpa på!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 16 mars 2016 08:39

Lobo ligger till bords? det går bra det med!Måste säga att jag tycker han är duktig! Fast lite envis på de andra hundarna! Men det är ju alla valpar mer eller mindre! Nogger och Mirakel tycker om att busa med honom!

I dag har vi haft valpköpare här i från stan! Så nu är lilla black/tan tiken också tingad! Synd det blev så några jag hade ju vilja behållt någon! Men det går säkert fler "tåg"?!
Igår var det inte så fint väder! Det skulle behöva torka upp så man kan börja fixa på tomten! Det är fortfarande väldigt blött!
Längtar till ?? och värme!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards