Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Inger Ivebrand - 19 mars 2016 21:58

I dag har jag tagit det lugnt hela dagen! Ja, ja om man nu kan kalla det, det!??
Har gjort mina sysslor som alltid! Som tur är har vi haft uppehåll i dag också! Så skönt!
Kicki med familj kom hit en sväng! Men de blev inte kvar så länge!
Sedan kom Yvonne ut med "Dumle" och dotterns hund! Dumle blev så glad när jag ropade på honom! Dotterns hund var också med ut! Jag klippte klorna på dem!
Jessica kom upp en sväng också! Vi gjorde en beställning på ben och lite annat! Spännande!

Våran "tokfia" fyller 2 år i dag! Hon är mer vild en tam?? Alltid på allerten och en riktigt "merry cocker"! Men vad hon är rolig att ha att göra med!
Nej nu längtar jag till sängen igen! Förstår inte varför jag är så kvällstrött?? Förr kunde jag sitta uppe hur länge som helst!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards