Alla inlägg under februari 2017

Av Inger Ivebrand - 20 februari 2017 15:39

I dag har det varit fullt upp! Andreas och Carro kom med barnen på förmiddagen! Så ungarna har hållit igång hela tiden! Man blir rätt trött i huvudet!
Framåt eftermiddagen kom Kicki med familjen också hit! Och Jessica kom skulle hjälpa mig att kort! Tycker de blev rätt bra! Bara jag som har lite svårt att ställa dem!

Så när kvällen kom var jag helt slut efter en hel dag med stoj och stim! Lagade lunch till alla också!
Så man somnar nog otaggad kan jag tänka mig!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 19 februari 2017 13:03

Om man nu kan kalla det lugnt med 3 barn i huset!?
I dag var det lite fruset ute! Skönt hundarna blir inte smutsiga!
Jag har fixat Arrax så nu kan vi ta kort på dem! Behöver bara borsta till dem lite!
Danne var uppe och kollade hockey med Lasse! Barnen satt också och kollade en stund!
Man ska nog tänka sig för innan man ger sig på folk! För ofta så slår det tillbaks med kraft ?? Så är det!?
Ha det så gott!
kram!

Av Inger Ivebrand - 18 februari 2017 12:44

Förstår inte vad fort veckorna går! Men det är ju en härlig tid framöver! Längtar till våren, sommarn! Och så hoppas jag att det blir mycket svamp i år! Förra året hittade jag 1 svamp vi som brukar plocka litervis!?
Lasse var och handlade på förmiddagen! Titti och Kennet kom ut en sväng! Blev lite prat och fika!
Sedan åkte Lasse in igen och hämtade Benjamin och Frida! De ska vara här ute ett tag! ?
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 17 februari 2017 11:17

På förmiddagen åkte Andreas hem med sina barn! Vilken skillnad det blev tyst och lugnt! ?Känns man inte har samma ork längre!
Jag har trimmat Neon har Arrax kvar att göra! Fy säger jag bara vad skitiga de blir igen! Nu när det har regnat igen!

Jag gjorde en laxpaj i dag och den blev super god! Sedan skulle Lasse och Zack äta våfflor! Så jag gjorde Law carb våfflor åt mig blev 2 stycken! Tyckte de blev riktigt goda också!

Nu får man skura och moppar hela tiden! ?
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 16 februari 2017 09:56

Här är det full rulle från morgon till kväll! Barnen busar och bråkar hela dagarna! ?
Ska bli riktigt skönt att åka iväg med Danne till Mats (och vila huvudet)? Det gick rätt fort i dag!?
Lasse och Zack åkte till Kicki och Andreas åkte med Vilmer och Oskar! Danne körde mig dit efter att vi städat!
Sedan hem och rasta alla hundarna!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 15 februari 2017 12:15

I dag kom Andreas ut med Vilmer och Oskar! De ska vara här ute några dagar! Pust, stöd! De jagar ju upp varandra så det det har varit fullt ös hela dagen!
Blir skönt när de somnat! Man känner ju att orken är inte som förut! ?
Danne var uppe och kollade hockey! Stort tack för blommorna och räkmackorna!

Hoppas eran alla?dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 14 februari 2017 14:49

I dag har vi gjort lite av varje! Nu får man städa hela tiden! Hundarna blir så skitiga igen nu när det är + grader!
Jag har gjort vitkålsgratäng blev fem lådor att frysa in!

Sedan stekte jag älgbiffar det var riktigt gott! Skulle bara haft lite mer älgfärs!
Zack är så duktig att äta! Skönt man inte behöver kruka i dem maten!
Blev lite film i kväll!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 13 februari 2017 08:43

När vi var klara med allt åkte vi till stan! Blev lunch hos Camilla och Dennis! Kålpudding det var gott! TACK!
Zack följer med oss hem i dag! Han äter pencelin så han smittar inte längre! För på dagis ger de honom inte mitt på dagen! Och Camilla och Dennis behöver ju jobba!
Lasse köpte semlor till dem! Det tycker Zack är super gott!

Danne var uppe och kopplade in xboxen till Zack! Så nu kan han spela!
Kvällen blev lugn kollade på film! Gillar verkligen NCIS!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards