Alla inlägg under januari 2017

Av Inger Ivebrand - 31 januari 2017 14:51

Tänk vad han har vuxit sedan han kom hit! Man känner inte igen honom! En riktigt mysig kille! Han är underbar att trimma står alltid stilla!

Jag kör bara med maskin på öron och hals allt annat drar eller plockar jag! Ljus har han blivit trotts att man bara drar honom!
Tänk om han kunde glömma att han blev på sprungen i ringen! Får ta ut och träna på mindre utställningar!
Vi planerar att han ska få para några tikar här hos oss! Tror det kan bli jätte bra!

Ska försöka ta nya stående imorgon om solen kommer fram!
Så den här dagen har gått väldigt fort! Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 30 januari 2017 20:34

I dag har jag trimmat Kevin till Utställningen! Han är så fin nu tycker jag! Sedan badade jag Alladin och Nogger! Ställde mig och fönade dem också! Har även börjat trimma Nogger! Tycker han är så fin!
Ska bli spännande att para mina tikar med honom sedan! Hoppas Bodil börjar löpa snart!
Annars har det inte hänt så mycket! Det är ändå helt tillräckligt!
Hoppas eran söndag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 28 januari 2017 20:00

I dag kom Gerd och Tommy över till oss med Tua! Hon har verkligen blivit fin! Tack för ni tar så väl hand om henne! Hon är perfekt!?Lätt att trimma var hon stod väldigt stilla! Ja tycker hon blivit en riktig skönhet! Inte partisk alls???

På eftermiddagen åkte vi en sväng till Camilla och Dennis! Det var ju ett tag sedan!? Tack för god mat och fika!
Sedan hem och rasta hundarna och mata valparna!
Så skönt att det varit fruset ute i dag!
Ni ska ha en skön kväll!
kram!

Av Inger Ivebrand - 28 januari 2017 19:51

På förmiddagen kom Anki och Molle! Vi fikade och snackade hund en stund! Sedan trimmade jag Molle! När jag ser honom saknar jag mina soblar ännu mer! Stort tack för den fina buketten och godiset till hundarna!

Hoppas eran fredag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 28 januari 2017 19:48

När jag var klar med alla "måsten"!? Trimmade jag Arrax han blev riktigt fin! Så nu behöver jag bara putsa på honom nästa vecka! Tänkte det är lika bra efter som det blir mycket i helgen!
Danne var uppe och kollade hockey en stund! Jag städade och dammade inne hos hundarna! Fast jag vet ju att det är lika dammigt imorgon!? Men då har jag gjort det iaf!
Hoppas eran torsdag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 26 januari 2017 09:27

I dag har vi bara gjort allt som är ett "måste"! Vet att det finns inget som heter måste! Men allt som är nödvändigt då!???
Blir så trött på alla blommorna som torkar ut så fort! För det finns ju en hel del att vattna ju! Snart dags att städa hos dem också!
Så skönt att jag blir uppdaterade hela tiden om hur det går för Lexie! Men vad jag saknar henne!? Men hon har det ju underbart där hon är!
Hoppas nu ni haft en fin dag!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 25 januari 2017 13:36

I dag har jag trimmat och putsat lite på Neon! Tänk om hon kunde stå still??Hon är som Tova för glad! Om man nu kan säga så! En cocker ska ju vara en "merry cocker"!
Ska ta tag i Arrax också!
Jiiiipi i dag har Tova börjat löpa hon löper bara 1 gång om året!
Jag har gjort ägg muffins i dag de var goda! Kan man ta om man blir sugen!

Annars är det lugnt här! Ska väl snart ladda för helgen som det blir fullt upp att göra!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 23 januari 2017 19:30

Det är rätt tråkigt när alla dagarna är lika! Saknar valpar skulle så gärna vilja haft en nu snart! De andra tikarna håller på sig! ?
Skulle behöva träna mer med valparna men jag får ju så ont i ryggen! Det tror man inte?? Men valparna är värst att visa och ställa på bordet! De vuxna vet ju vad det handlar om!
Vad jag skulle önska att man slapp ha ont i ryggen!
Lasse har varit iväg och slängt lite skräp! Helt otroligt att det blir så mycket efter oss bara!
Ni ska ha en skön kväll!
kram!

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om min vardag, kenneln, barnbarnen m.m

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

lovecoxs


Ovido - Quiz & Flashcards