Alla inlägg under januari 2017

Av Inger Ivebrand - 23 januari 2017 09:27

Ja vill säga när man var klar med alla hundarna! Har bara fixat med dem i dag!
Tycker den här söndagen varit riktigt lång! Visst det finns väl saker att göra alltid! Men jag har haft så ont i huvudet i helgen!?
Var länge sedan sist! Skönt att det inte är lika ofta som förut!
I morgon ska jag försöka igen! Hoppas nu det går bra! ?
Kram!

Av Inger Ivebrand - 22 januari 2017 20:55

Har vi varit hemma hela dagen! Gjort alla måsten som man gör varje dag!
Danne var uppe en sväng med lite varor vi beställt från stan!
Jag var över en sväng och fikade hos Jessica! Kollade lite på ödlerna!
Lasse och Danne kollade på hockey! Jag kollade på film!
Längtar så till sängen varje kväll! ??
Kram!

Av Inger Ivebrand - 22 januari 2017 20:45

Som alla andra dagar! Man gör det man brukar städar, rastar och matar hundar! Tränar valparna med koppel!
Lasse har varit in till stan och köpt hundmat till Lobo, valparna och Beethoven! Så nu klara de sig en månad igen!
Nu finns det ingen snö kvar i hundgårdarna skönt!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 januari 2017 18:19

Nu är det inte mycket is kvar i hundgården! Skönt så slipper man halka!
I dag kom dressarna till Neon och Arrax! De blev jätte fina i dem! Tror inte de kommer att frysa med dem på sig! Stort TACK till Inger Ivarsson för dem!

Jag har städat på övervåningen våningen i dag också! Och äntligen plockat bort julen!?
I kväll var all is borta så nu behöver det inte komma mer snö tycker jag!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 januari 2017 18:13

I dag var det riktigt halt i hundgårdarna! De märks att det håller på och smälter!
Jag har trimmat Tova och badat henne! Hon har så fin päls!
I dag var Danne och jag till Mats igen! Han hade hittat en hund på sin tomt en tik med refläkshalsband! Trodde på någon korsningen flat och labrador! Han lämnade in henne till polisen! Hoppas nu hon fick komma hem!
Annars har det inte hänt så mycket!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 18 januari 2017 09:05

I dag har jag dragit på Nogger och Alladin! Var ju inte länge sedan ändå får man bort så mycket! Vet inte hur jag ska göra??? Tycker inte pälsen kommit ner så långt ännu! Behöver ju inte bestämma mig nu kanske!
Valparna har varit ute och busat hela dagen! Det är kul för dem!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 17 januari 2017 14:08

När allt var klart med hundarna började jag städa stor rummet! Det tar ju sin lilla tid?
Har kollat upp lite priser: vad de tar för att rasta en hund varje dag (5) det ligger på 50-
70 kronor dagen! Tyckte bara det kunde vara lite intressant att veta! ?
Annars rullar det på som det brukar! Händer inte så mycket!
Känns lite tråkigt att jag sålde Lexie (fast jag vet att det var rätt beslut) annars hade vi haft valpar påväg! Längtar efter små valpar! Men det är bara att hoppas någon av de andra kommer igång!
Men nu får man se fram mot utställningen som är i början av februari! Blir lite träning för Neon och Arrax!??
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 16 januari 2017 11:55

Om man nu kan kalla den för det?? Man gör ju samma saker ändå varje dag!
Jag har gjort fröknäcke igen! Det går åt som smör! Gott är det iaf!
Sedan gjorde jag semlewraps säger ännu en gång mandelmassan blir ju super god!

Till lunch åt jag kronhjortsskavgryta med enbär, kantareller och grädde! Visst känner man att det smakar vilt, men jag gillar ju det!

Sedan har jag trimmat Tova hon har ju så mycket päls för att vara sljus?
Så var det med den vilodagen??
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards