Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Inger Ivebrand - 24 mars 2017 21:34

Fast det är ju frost varje morgon! Hade tänkt gör lite i trädgården men det blev inte så!?
Jag badade alla tre valparna morse o stället! Så nu är de rena och fina! Så länge det varar! För mina hundar får ju vara hundar när det är skitigt ute och regnar!?
Lasse var en sväng och handlade på förmiddagen! Jag gjorde auberginer i ugnen men orkade när en halva!

Nu har jag gjort fröknäcke igen har tänkt det länge men inte kommit till skott! Det är ju så himla gott!

Har fyllt på med lite av varje nu! Älskar ju paprika!

Danne och Lasse kollar hockey!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 24 mars 2017 21:22

Härligt väder fast det är riktigt kallt på morgonen! Jag har varit ute med Lasse och krattat i dag också! Det börjar likna något!
Men det började blåsa så när vi krattade valphagen så vi fick sluta!
När alla hundar var matade och rastade åkte vi till stan! Hämtade upp Dennis innan vi åkte till Camilla! Det blev mat igen! Härligt nu när vo kan åka dit igen!
Sedan hem och rasta hundar igen!
Hoppas eran torsdag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards