Alla inlägg den 30 mars 2017

Av Inger Ivebrand - 30 mars 2017 22:01

Fy i dag regnar det så tråkigt! Bara till att torka och skura igen! Blir så trött på allt ibland!
I dag gjorde jag tonfiskröra det var väldigt gott!

Sedan har Camilla handlat auberginer åt mig! Jag ska göra lasagne och moussaka! Så jag bara har att ta fram sedan när jag fått valpar! De var väldigt stora och fina!

Har tagit kort på Bodil i dag! Och nu verkar hon dräktig iaf! Går fort från ena till andra dagen!? Ska bli så spännande!

Benjamin kom ut med Lasse i dag! De har studie dag imorgon! Hoppas det blir bättre väder imorgon!
Kramar!

Av Inger Ivebrand - 30 mars 2017 08:22

Haha det finns alltid att göra om man vill! Har plockat lite inne! Skulle behöva fixa med mina träd! Men har ingen inspiration!?
Ska börja förbereda uppe på också i helgen! Gör klart med allt innan bakningen! Ska bli så spännande, tänk om hon kunde få en liver/roan?? Anlagen finns på bägge sidorna! Men för det är det inget som säger att Tova har det! Men man kan ju alltid hoppas!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards