Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Inger Ivebrand - 7 maj 2017 20:03

I dag har det inte varit så varmt! Men nu har man fått lite gjort inne?! Fast Vilmer och jag har varit ute och tagit upp löven som de inte gjort! Måste ju bort allt om valparna ska vara där ute! Nu är det bara att torka golv kvar!

Jessica har hjälpt mig att ta kort i dag! Tycker de är väldigt fina bägge.mina valpar! Två olika typer fast de är kullsyskon? TACK för hjälpen!

Sedan har jag tvättat valpfiltar igen! Valparna bara kissar på filtarna! Får hoppas de lär sig snart!
Annars har det varit rätt lugnt här i dag! Hoppas ni haft det bra och att kvällen blir skön!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 7 maj 2017 16:21

Tidigt uppe i dag! För jag måste ju fixa med alla hundarna innan jag åker! Vi åkte 07.15 från mig!
Domare Ann Gistetd!
Det var underbart väder hela dagen! En trevlig utställning och många trevlig hundvänner! Först in var Arrax han blev 2.a med HP!

Sedan var det Neons tur hon blev BIR och BIS 3.a Domaren så att hon skulle blivit BIS 1.a men hon hade tröttnat lite! Ville inte stå, men det är ju inte så konstigt! Blev ju en lång dag!?

Love Cox's Mayfly vann juniorklassen! Sedan skulle jag visa i Btkl men hon gick inte att få att stå! Hon bara busade med mig! För Gerd visade sin veteran tik! Grattis till er!
Stort grattis till Titti och Kevin som blev BIM! Tyckte han visades jätte fint och snyggt!?
Stort tack för en trevlig dag till er alla!
Väl hemma var det bara att börja mäta alla hundarna! Lasse har gästat alla och Jessica tog hand om valparna! TACK!
Somnar nog ovaggad i kväll!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards