Alla inlägg den 18 maj 2017

Av Inger Ivebrand - 18 maj 2017 21:48

Tidigt uppe i dag med för att hinna bli klar innan Camilla kommer! Fanny och Benjamin var också med! Vi käkade lunch ihop kebab sallad! Fanny rensade lite ogräs tack för hjälpen! Fick nötter, frön och rosor!

Vi satt ute och fikade också! Det har ju varit så otroligt varmt ute!
Synd bara att det var så hett för valparna kan ju inte gå ut i den värmen!
Av Lasse fick jag en smoothie maskin! Har önskat mig en väldigt länge!

Framåt kvällen kom Kicki med familj och Danne och Jessica! Av Kicki fick jag...
.pepsi Max ölkorv och baby ost!

Danne och Jessica fick jag en orkidée av! Får ta kort på den imorgon!
Stort tack till er alla som firat mig! Fast jag saknade några?! Som brukar komma?
Lasse och jag var bort till Mats och hämtade lite blommor som vi ska plantera imorgon!
Hoppas eran dag varit bra för det har min varit!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 18 maj 2017 19:55

I dag har jag varit hemma hela dagen! Camilla skulle ha kommit men det blev inte så! Så hon kommer imorgon i stället!
Susanne kom en sväng med flera olika sockrat (prydnadssaker)! Tack ännu en gång de var jätte fina!
Kicki kom över en sväng i kväll med sin familj! Danne var uppe en sväng också!
Anki och de kom och hämtade Majken! Kommer att kännas lite tomt när hon åkt hem! Så mysig hund!
Kollade lite på film!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards