Alla inlägg den 15 november 2015

Av Inger Ivebrand - 15 november 2015 19:29

Igår gjorde jag en egen blomgrupp! Blev rätt nöjd med den!

Och i dag har ju pysslat om mina blommor tog hela dagen! Delat på flera stycken och planterat i större krukor! Jag älskar verkligen alla mina blommor!

Nu när jag inte kan bada och fixa med hundarna! Så får man hitta på annat!
Skitväder är det igen, regn!?Vad trött man blir på allt!
I dag har några till blivit sjuka! Hoppas nu att det vänder snart! Man känner sig så hjälplös!
Ni ska ha en trevlig kväll!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 15 november 2015 08:50

När fasen ska det vända?? Undrar om det ska gå över alla! Tycker väll att de borde blivit smittade samtidigt!
Camilla kom ut med några av barnen! Lasse hjälpte henne att få igång klockan! Sedan åt de lunch här innan de åkte hem!
Jag har fixat lite med mina blommor ska fortsätta imorgon!
Skulle behöva bada några hundar men vill ju inte det när de inte är bra!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards