Alla inlägg den 26 november 2015

Av Inger Ivebrand - 26 november 2015 20:14

Vi har julpyntet klart i stora rummet det blev riktigt fint! Hängt upp de nytvättade gardinerna! Torkat alla fönsterbrädan och fixat med blommorna! Ska ta kort imorgon! Lasse och jag har klätt granen också, så skönt att det är klart!;Alla adventsljustakarna är också på plats! Nu är det bara uppe och inne hos hundarna kvar!

Köksbänken mina apelsinträd är så fina helt underbara!:
Jag gjorde en grupp till igår men bara med en blomma och mycket saker! Blev rätt nöjd med den!

Så i dag blev det ingen trimning får göra det imorgon! Tänkte iaf ta mina bruna! Nogger släpper det inte på ännu! Lite har jag fått bort!
Valparna har varit ute och lekt i dag men hoppas det är torrare imorgon! Snart märks det inte att de är nybadade! Man blir ju lite deppig av vädret!
Men jag har ju positiva saker att se fram mot! Kaffe ska ju snart valparna och det ska bli spännande!
Ni ska ha en trevlig kväll! Lasse och Danne kollar hockey! Jag tittar på Miami från början!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards