Alla inlägg den 21 november 2015

Av Inger Ivebrand - 21 november 2015 21:19

Så underbart inga skitiga eller blöta hundar! Och golven får se rena ut!?
Lasse har eldat både uppe och nere i dag! Jag har skött om djuren! Kalle var här med deras bockar som ska kläs om!
När jag var klar med hundarna åkte vi till stan! Skulle till Camilla och Dennis och äta exotisk planka!

Tack för en trevlig eftermiddag, kväll! Lasse kollade hockeyn hos Camilla! Kul att träffa alla barnen!
Sedan hem och rasta och mata hundar!
Nu är det kvällsratning och sedan kallar sängen?
Ni ska ha en trevlig kväll!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 november 2015 21:13

I dag är det Skitigt ute också! Så tråkigt med blöta, sura och skitiga hundar! Jag ska ju inte bada mina på ett tag!
Men jag har i alla fall börjat trimma dem! Gjorde Lexie och halva Kaffe! Har tagit kort och uppdaterat Kaffes valp blogg! Hon börjar bli riktigt tjock och go om magen!

Ska bli så spännande!
Är fortfarande inte klar med mina blommor! Vet inte hur jag vill ha dem!
Lasse har eldat inne i stora rummet så varmt och skönt!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards