Alla inlägg den 11 december 2015

Av Inger Ivebrand - 11 december 2015 20:36

Halva dagen har det varit fint väder torrt och sol! Sedan började det regna framåt kvällen!
I dag har Lexie varit på sin date! Så förhoppningsvis får vi valpar i mitten av februari! Har ju haft en kull med samma kombination förut! Helt underbara valpar med super temperamnt! Jag har sparat en blå tik I den kullen, Mirakel!

Hon är helt underbar Mirakel!
Jag har haft Titti och Kennet hundar här! För de åker med Lexie jag kan ju inte lämna mina valpar! Tack ni är underbara vad skulle jag göra utan er?!?
Klas och Kevin är nu julfin! ?
Ska bli gott att få lägga sig har sovit så dåligt i natt!
Ha en bra kväll!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 11 december 2015 15:44

Ja inte sover man mycket på natten! Men Kaffe har varit jätte duktig! Fast visst är man trött det kan jag inte sticka under stol med!
Har tvätta allting efter Valpningen nu! Så skönt att få undan allt! Till nästa gång!?
Man hinner inte så mycket det är ett himla passande! Men roligt!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards