Alla inlägg den 16 december 2015

Av Inger Ivebrand - 16 december 2015 21:17

Jag hostar fortfarande på nätterna! Så man sover ju inte riktigt ordentligt! Sedan vaknar jag så fort Kaffe ändrar ställning! Valparna är så duktiga att äta själva!
I dag har jag vägt dem och de har gått upp jätte bra! Tog kort på dem också men de vill ju inte ligga still!? Så en del blir suddiga! Jag har uppdaterat Kaffes blogg också!
Tvättat alla gardiner inne hos hundarna och hängt upp dem! Så nu luktar det frächt hos dem! Även tvättat och hängt upp gardinerna vid fin ingången (Lasse hängde upp alla)! Tvättar mattorna hos hundarna! Har två kvar att fixa! Sedan är det bara att städa inne hos allihop och bada dem! Hoppas nu att jag pallar med det!?

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards