Alla inlägg den 21 december 2015

Av Inger Ivebrand - 21 december 2015 22:35

Har sovit så illa I natt! Adrian har varit så ledsen flera gånger! Så när man vaknar är det svårt att somna om!
Lasse har varit in och hämtat Andreas och grabbarna! I dag blev det köttfärssås och makaroner med sallad till lunch!
I dag kom två paket på posten till hundarna, valparna!

Stort TACK till Knasen, Lotta och Håkan! Nu blir hundarna glada!?

Stort TACK till Helena! Den tomten kommer nog valparna att gilla!?
I dag har jag inte skurat något får ta det imorgon! Har så ont i ryggen! Det får bli det sista som jag gör imorgon!
Har lite kvar i stora rummet att fixa också!
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 december 2015 14:48

I dag är det torrt ute i alla fall! Jag har skurat inne hos Stuart och dem! Sedan badade jag all tre så nu är de rena! Bara valparna kvar att städa hos och bada!
Vi åt korvstroganof och potatis det var riktigt gott!
Haha nu har jag ingen bok kvar att läsa! Undrar vad jag nu ska hitta på?
Hoppas eran 4.e advent har varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards