Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Inger Ivebrand - 23 januari 2016 20:23

Först var det alla sysslor som skulle göras! Och som sagt det tar ju sin lilla tid!
Sedan badade jag alla småttingarna! Medan de satt och torkade till lite bytte jag alla tidningarna! Och torkade i valp hagen med klorna! Sedan blev det ren bädd och nytvättade leksaker!

Sedan har de varit ute och sprungit en stund också!
Efter lunchen började jag bada Lova, Lexie och Kaffe! Sedan har jag kammat ut alla tovor och klippt klor! Vet ni jag har kommit på en bra sak! Jag tar på mig regnjackan så slipper jag att bli blöt???suveränt!
Fast nu känns det I armarna måste jag säga! Så nu återstår bara trimningen! Får se om jag orkar ta tag i det imorgon! Har ju Steven kvar att bada också!
Ni ska alla ha en bra lördags kväll!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards