Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Inger Ivebrand - 26 januari 2016 21:17

Fy så halt det är ute! Lasse har fått göra en ränna så vattnet rinner ut!
Förstår inte vart dagarna tar vägen! Tycker det hinner bara bli morgon så är det kväll!
Jag har inte trimmat i dag för jag har så ont i vänster armen! Så jag har vilat i dag så mycket som det går! Förutom allt som man måste göra!
Valparna har fått sin fina bädd igen! De älskar den! Jag har tagit lite kort på dem i dag de är ju 7 veckor! (Tyvärr inga stående bilder har ju ingen fotograf??)

Finns mer bilder på Kaffes valp blogg! Vi har bestämt att Dumle ska vara kvar så får vi se vad det blir av honom!

Har haft valparna ute i rummet så de får springa av sig lite!
Lasse och jag har lastat in pellets i dag igen! Har köpt kött till valparna också i dag!
Danne har varit uppe och kollat hockey med Lasse!
Hoppas ni har en bra kväll!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards