Alla inlägg den 29 januari 2016

Av Inger Ivebrand - 29 januari 2016 22:32

Det blåser som sjutton här nu! Det är så det viner i knutarna!
Vissa saker kan man inte sluta att tänka på! Försöker!

Jag har börjat rensa på Facebook nu! För varför ska man vara vänner när de inte ens orkar och kometer! Kunde ju kosta på sig det när man lägger ut valpbilder iaf! Men inte det är väl bara vissa som har söta valpar! Vad trött jag blir på allt ibland!

Har börjat trimmat på Norge han har jätte härlig päls! Men den är väldigt tjock! Det tar sin lilla tid med så mycket päls! ?han kan skänka lite till Allan!

I kväll blev det räkmacka det var gott! Jag kollade på fortet minns inte när jag såg det senast!
Då har man bytt upp sig lite! Den var väldigt fin men många funktioner jag inte fattar! Men som sagt jag är ju lite trög!?

Fina Alladin!
Nej nu ska jag hoppa i säng! Inte för jag tror man kan somna när det blåser så!
Ni ska ha det så gott!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 29 januari 2016 11:01

Tänk om folk ändå kunde lyssna på två håll! Inte bara ta för givet att så är det! Jag känner mig lite påhoppad! Varför!
I dag har Norge och jag varit ute och sprungit ett vänster varv! Men det var jobbigt i blåsten! Fördelen är ju att det blåser torrt!
Valparna är så roliga nu, de älskar att bära runt på bollarna! Det blir dubbelt jobb när man städar hos dem! Jag släpper dem lösa och sedan torkar jag i deras hage! När de fått rasa av sig får de gå in i hagen igen! Och sedan är det bara att städa där de röjt runt!???
Lasse kollade hockey och jag har börjat trimma lite på Mirakel!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards