Alla inlägg den 1 november 2016

Av Inger Ivebrand - 1 november 2016 20:42

Ja då är det bara, snart att börja om igen! Fy för det här vädret! Vad trött jag blir på det!
Jag har trimmat Eira och Agnes i dag! De är alltid nybadade och inga tovor! En stor eloge till dem! Underbara valpköpare!
Sedan har jag varit med Jessica till Björs och hämtat ett paket! Hon handlade där också!
Sedan fick jag några prydnads saker, cockrar! Stort TACK!

De är ju jätte fina! Tur man har några som "spanar" åt mig!? För själv är jag ju inte iväg på så mycket!

Vi tog lite huvudbilder på Tjörlies valpar i kväll! Korten blir ju fina när de är nybadade och trimmade! Den svart/vita killen, Chinook har stulit mitt ???! De är fina alla fyra men det är lustigt man fastnar alltid för någon! Och alltid är det hanar! ?nu har jag ju inget annat att välja på men även om jag hade tikar så är det alltid en hane som man fastnar för! Jag kommer ihåg när jag köpte min första cocker då sa den uppfödaren att skulle hon inte föda upp valpar så skulle hon bara ha hanar! Och jag håller med henne?

Snart är det kväll så skönt det ska bli! Känner mig lite sliten just nu!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards