Alla inlägg den 11 november 2016

Av Inger Ivebrand - 11 november 2016 21:20

Visst det finns inte mycket jag eller någon annan kunde gjort! Men tror vi ju att allting är på rätt väg! Hoppas verkligen det! Kram till dig! Vi hörs på telefonen!
Ja den här dagen har också gått fort! Jag har badat de sista 3 cockrarna! Och trimmat två till i dag så nu är det bara två kvar! Känner mig riktigt duktig!
Har hunnit med att göra bounty också! De blev mer lyckade den här gången!

Det Värsta är att man äter nog för många kanske bara för de är så goda!
Blev så sugen på lax så jag gjorde en laxgryta! Och den blev riktigt god! Jag älskar ju all fisk i stort sätt!

Det ska bli skönt att få hoppa i säng känner att jag skulle behöva sova länge! Men det är ingen risk med morgonpigga hundar! Inte valparna de säger inget, så snälla!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 11 november 2016 08:25

När vi var klara med alla djuren började jag trimmat Alladin! Nogger kvar att göra!
Ser ut som om det ska börja tina igen! Så tråkigt det blir då!
Lasse har fixat klart min trim hörna i källaren! Blev riktigt bra behöver bara nya matta till trim bordet!

Tänk att man inte kommer ihåg var ifrån Lasse köpte de fina skarfarna med cockrarna på?? Minnet är bra men kort!?

Har varit över till grannen och fikat en stund! Och Danne var uppe och kollade hockey! Men det går inget vidare för LHC!?!
Nu är det länge sedan! Saknar våra stunder och samtal! Man kan ju börja undra om det är något fel?? Hoppas allting blir bättre! Kram till er alla som vill ha!

Ovido - Quiz & Flashcards