Alla inlägg den 17 november 2016

Av Inger Ivebrand - 17 november 2016 20:09

I dag har vi iaf fått sett solen lite det är vi ju inte bortskämda med! Men jag vill ha lite fryshrader det vore toppen!

Har gjort lakritsfudgi i dag! Det står i kylskåpet nu tills imorgon! Ska bli spännande att se hur det blir!
Sedan har jag gjort kokosbräck för första gången! Det blev riktigt gott!

Började morgonen med att rasta och utfodra alla hundarna! Sedan började jag göra köttgryta och kycklinggrytan! Köttet ska stå och koka ett tag!

Var även och satte på en maskin tvätt med våra kläder!
Där i mellan var jag över till Jessica på kaffe och lite prat!
Sedan har jag trimmat Tjörlies valpar igen! Var ju inte länge sedan men vad det växer! Måste ju vara fina tills det kommer valpköpare på måndag! De ska få bada allihop på söndag också så de blir rena och fina!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards