Alla inlägg under december 2015

Av Inger Ivebrand - 5 december 2015 19:22

Man vet inte riktigt vad man ska ta sig för?! Tack och lov sa har ingen ny börjat hosta! Det har varit lugnt över 1 vecka!
Vad det har blåst i natt! Har samlat ihop saker på hela tomten och grenar! Sedan var det lugnt ett tag men tycker det blåser mycket igen!
Ba.se och Wicktor är hos oss! Wicktor blir så glad när Jessica kommer! Och hon gillar honom!
Jag har i alla fall trimmat Lova i dag! Det minskar på dem??! Tre kvar att göra! Nu snart törs man väl bada dem också!
Hoppas ni haft en bra lördag!

Jessica och Wicktor?
Hoppas jag slipper hosta i natt det är så jobbigt!
Kramizzar

Av Inger Ivebrand - 4 december 2015 08:14

Vaknade med världens migrän! Så det var bara att rasta och mata hundarna! När det var klart gick Nogger och jag till sängs igen!
Framåt middagen var jag fitt four fight igen!
Det blev lax och sallad till middag riktigt gott

Jag har trimmat Tova, Mirakel och halva Strumpan! Han har så tjock päls blir nog mycket jobb med!
Vore härligt om alla är trimmade och badade till jul! Får se vad man orkar med!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 2 december 2015 21:03

Känns inte kul att ha ont i halsen hela tiden! Och en jäkla rethosta!
I dag har jag fixat i ordning Kaffe så hon är fin! Vill inte bada henne ännu i alla fall! Nu har Lexie börjat löpa också! Så snart ska hon få träffa sin "man" ! Går allt som beräknat valpar hon i februari! Om inget oförutsätt inträffar!
Vad besviken jag blev när det regnar igen! Man får inte vara glad länge!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 1 december 2015 22:30

Inte mycket sömn i natt heller! Varför skulle jag bli sjuk just nu, har ju mycket att fixa med!
Vi går ju i väntans tider också! Ska bli så spännande! Lika jobbigt att vänta innan det sätter igång! Kaffe är rätt lugn fortfarande!
I dag har vi börjat tömma bokhyllorna för att få plats med alla filmerna! Ska ta en dag och fixa dem i de kategorier de hör till!
Jag har trimmat Nogger i dag! Men det finns fortfarande mer att göra! Allt släpper inte?!
I dag har vi äntligen fått exsport stamtavlan! Så nu ska den bara skickas till SKK!
Hoppas ni haft en bra dag!?
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards