Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Inger Ivebrand - 11 oktober 2016 20:45

Jag börjar bli rätt trött nu! Haha somnar alltid en stund på eftermiddagen! Det är rätt jobbigt just nu men det blir säkert bättre!
Har inte gjort så mycket i dag! Tagit det rätt lugnt och tänkt mycket! Satt och tält på alla fina hundar man fött upp! Och i så många olika färger! Bruna har jag haft i många olika liver , liver/tan, choklad/sobel, liver/roan, liver/roan/tan ! Glömmer aldrig min första liver hane jag köpte in "O'boy" ! Det var en härlig kille! Sedan var det "Stuart" och nu är det "Nogger"! Sedan har jag haft "Skippy" och "Milea" och nu har jag "Kaffe"! Alla har gjort ett avtryck i mitt hjärta! Liver/roan var min första Coco som jag köpte när jag slutade röka! Och nu är det Alladin! Sedan har jag haft några till som inte utvecklades som de skulle! Det är ju alltid ett lotteri när man köper valp! Saknade är de alla!
Jag har tagit kort på Tjörlies troll i dag de är så fina!

Jag är väldigt förtjust i den ljusa hanen! Undrar om han blir som Tova!
Nu så är det snart kvällen! Det ska bli skönt att få krypa ner! Kanske man får sova någon timme ?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards