Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Inger Ivebrand - 13 oktober 2016 20:28

Det var länge sedan jag var så här trött! Sover ju så dåligt på nätterna! Vaknar så fort valparna piper! Visserligen är ju det bra!?
Men det kommer ju flera dagar! Brukar inte bli så här trött! Men så kan det ju vara! Bodil är duktig med sina små! Bara de får växa tills lite mer så behöver man inte vara så orolig! Men de har ökat bra i vikt som tur är!
Jag har i alla fall trimmat Emil i dag han blev fin!

Har fortfarande inte gjort färdigt Alladin! Men det är ju några dagar kvar!??
Vilka olika sovstilar valparna har! Så gulliga så! Tjörlies valpar är ju bara för söta! Små knubbiga!?
Inte blir det mycket fixa med mat heller! Tur man har lite i frysen!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 13 oktober 2016 08:12

Alla valparna mår bra! Jag har klippt klorna på Tjörlies valpar i dag! De är ju bara för söta nu!
Har plockat i ordning bland mina pussel! Funderar på att börja lägga någon av dem!

Tjörlie är så duktig med sina valpar!
Lasse har hållit på med moppen och A-traktorn hela dagen! Sedan var Kevin och han ute och åkte! Det gick jätte bra!
Blev ingen trimning i dag! Får försöka imorgon!
Var inte så kallt ute i dag tycker jag! Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards