Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Inger Ivebrand - 14 oktober 2016 20:55

Haha imorse vaknade jag till vid halv åtta! Men då har jag varit vaken minst sex gånger och hjälpt lilla killen! Han är ju bara för söt!

Finns mer bilder på Bodils valp blogg! Bodils är 1 vecka i dag!
Skulle tagit kort på Tjörlies valpar i dag också de är 2 veckor nu! Men lite svårt att hålla dem själv och ta kort! De har öppnat ögonen nu!
Tänk vad tiden går fort! Får hoppas allting fortsätter i samma lunk!
I dag har jag trimmat Kevin han är en helt underbar kille! Så glad! Kul att få prata lite hund med Titti! Du får krya på dig!

Blev kyckling, vaxbönor och beasås till middag!
Tror ni jag tagit tag i Alladin ännu! Nej får fixa honom imorgon och Steven! För på söndag kommer en date?
Här blåser det rätt bra nu! Tycker jag känner mig lite ruggig! Kanske för man är så trött!
Ni ska ha trevlig fredagskväll!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards