Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Inger Ivebrand - 28 oktober 2016 20:57

I dag var det till att gå upp tidigt för att bli klar tills vi skulle åka!
Vi hämtade Oskar i dag så han får vara hos oss i några dagar!
Sedan hem och fixa lunch! De åt köttfärsås och makaroner! Jag åt min köttfärsröra!

Oskar åt med god aptit! Han tyckte det var jätte gott!
Vi har målat på min cocker lite i dag och byggt lite pussel! Men vad svårt det är att se färgerna när de är så lika! Men,, men! Det får ju ta den tiden det tar!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 28 oktober 2016 20:44

Vet att jag gnäller på vädret men jag blir så trött på det! När man ser hur skitigt det blir med en gång!
Lasse var in till stan och köpte köttfärs och zucchini till mig! Så han åt köttfärsås och spagetti i dag! Jag gjorde en zucchinigratäng till mig!

Har delat upp den i sex portioner och fryst in! Bra att ha! Sedan gjorde jag köttfärsröra som jag åt med sallad!

Till middag blev det äggwraps med köttfärsröran! Det var gott!

Annars är det lugnt här! Fullt upp hela dagarna!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards