Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Inger Ivebrand - 13 februari 2016 21:25

Ja idag blev det till att kliva upp skapligt! Hade förmiddagen på mig att fixa med alla hundarna! Sedan har jag rakat av Lexie all hennes fina päls!? Det kändes allt!
Valpköpare och Stevens date kom samtidigt! Men de gick ut en sväng med sina hundar! Så fixade vi här inne och tog en fika! När valpköpare åkte så kom de in med tiken! Det tog inte ens 5 minuter så satt de ihop! Nu får vi hoppas på många valpar! Steven är så duktig!
Lasse och Danne åkte imorse ner till Tomelilla och hämtade nyförvärvet! Det tog hela dagen! Stort TACK Danne för du följde med din pappa!
Så nu får vi se om natten blir lugn! Lexie är fortfarande lugn iaf undrar hur länge hon ska gå den här gången!??
Nu ska jag snart hoppa i säng! Känner mig helt slut!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 13 februari 2016 21:13

I dag har en valp åkt! Det märks med en gång när någon försvinner!
Lasse har varit in och hämta hundmat och pellets i dag igen! Så då har vi lastat in det!
Jag gick och la mig och vilade ett tag! Och det gör jag inte i första taget! Men jag känner mig inte bra!
Spännande dag imorgon!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards