Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Inger Ivebrand - 28 februari 2016 21:57

Så skönt när hundarna kan vara ute utan att bli skitig! Lobo leker med Mirakel hela dagarna!
Camilla och Dennis kom ut i dag! De trodde de skulle kunna ta rumsbordet i bilen men det gick inte!
Sedan kom Gerd och Tommy med Kerstin! Och de fixade parningen i dag också! Nu är det bara att vänta och se! Hoppas nu det blir många valpar!

Kerstin och Alladin! Hör av er till Tapioka's om ni är intresserad av valp!!
Gerd och Tommy tyckte väldigt mycket om våran Lobo! Han är en lätt lärd hund och smart! Tack för blommorna!
Jag har inte haft så ont i benet under dagen! Men nu i kväll känns det mycket mer! Igentligen ska man ju vila så mycket som möjligt!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 28 februari 2016 08:53

När jag var klar med hundarna så kom det en blå Volvo upp på gården! Det var Camilla, Fanny och små grabbarna! Zack hade sagt till Camilla (när han fick höra att Lova var borta) då är väl mormor ledsen!

Så då kom de ut jag fick en fin blomma! Jessica kom upp med Shadow en sväng också! Sedan käkade de lunch här ute och åkte hem framåt eftermiddagen!
Blir så glad när de bryr sig! Själv har jag fått ichias i vänster ben! Värker som faktiskt. Fa...n på nätterna! Igår hoppade Nogger på baksidan av benet och då bara vek det sig! Och jag for i golvet!
Försöker vila så mycket som det går! Men det är ju inte så lätt! Brukar ta med mig några hundar till soffan! Hoppas det går över fort!
Det var en fin dag med sol iaf!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards