Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Inger Ivebrand - 29 februari 2016 21:58

Vad svårt det känns, saknaden är stor!
Lova
Lova jag saknar dig av hela mitt hjärta,
men jag vet ju att du nu slipper ha någon smärta
Varför ska det alltid kännas så svårt,
livet är ibland så hårt
Men alla vackra minnen finns ju kvar,
för oss var du en riktig "star"
Tänk när du tittade på mig med din underbara "rådjursblick",
då man nästan tårar i ögonen fick
För du var ju vacker som en dag,
Och jag var ju för dig väldigt svag
Du var ju alltid så glad och snäll,
och för mig var du speciell
Mitt hjärta känns som ett stort sår,
och varje dag när jag tänker på dig jag fäller en tår
Jag vet ju att du har det bra på andra sidan regnbågsbron,
jag får ju leva med den tron
Vila nu i frid min älskade Lova!

I dag har jag trimmat Eira och Agnes! Eira är en dotter till Lova! Och hon är ju så lik Lova, samma djup röda färg! Fick tårar i ögonen?

På eftermiddagen åkte vi in till Camilla och Dennis! Där blev det tacos, det var jätte gott! Det är ju någon som vi sällan äter, Lasse är inte så förtjust i det! Tack för en trevlig stund!
Sedan hem och rasta hundar igen! Lobo och jag gick och la oss i soffan och tittade på så ska det låta!
Och nu är det kvälls rastning!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards