Alla inlägg den 1 april 2016

Av Inger Ivebrand - 1 april 2016 22:16

Men sedan sprack det upp och blev blå himmel! Men det blev lite varmare framåt eftermiddagen!
Efter lunchen och hundarna hade ätit! Gick jag ut och krattade lite! Var ute 1 1/2 timme ungefär! Man ser verkligen skillnaden där det är krattat!
Ingen som vill komma och träna sina arm muskler??

Det är så jäkla mycket löv! Tänk att vi har krattat lika mycket i 20 år!?
Vi har bott här i 20 år i december! Kommer ihåg när vi flyttade hit då var det 29 minus grader! Och så mycket snö!
Jag har trimmat Stuart i dag också! Tycker han är smal men väldigt pigg och alert! Han är väl som oss människor en det blir ju smala när de blir äldre!
Lobo har börjat halta på ett framben! Tror han har "växtvärk" de heter inte så men jag kallar det för det!
Nej nu kallar sängen på mig tycker jag hör den ropa????
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 1 april 2016 08:34

Lasse och jag har nästan gjort klart på baksidan! Har lite kvar att kratta! Gick inte att göra mer för det blåste! Men det blir fint på baksidan!
Jag har tagit kort på valparna i dag de är sex veckor gamla!

De är så söta och roliga! Jag har trimmat och badat dem! Sedan har vi klippt klorna och de var jätte duktiga!
På eftermiddagen åkte vi till Camilla och Dennis! Camilla skulle hjälpa oss med en sak! Det blev en kopp kaffe där sedan hem igen!
Tänkte stanna till hos Kicki men hon hade främmande!
Kollade lite på film sedan var det sängen som gällde!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards