Alla inlägg den 14 april 2016

Av Inger Ivebrand - 14 april 2016 21:36

I dag har Lasse varit ute med Beethoven och gått! Han har fått väntsig vid väska, en flaska på var sida! Jag orkar knappt att hålla honom! Han är så stark!

Har tagit lite bilder på tjejerna när de var ute på upptäcks färd! De har fått bada och klippa klorna också! Tänk att de redan är 8 veckor!???
Jag har krattat i dag också det tar visst aldrig slut!?
Ni ska ha en trevlig kväll allihop!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 14 april 2016 21:28

Jag är så trött på morgonen! Förstår inte varför! Man har ju fått blivit morgonpigg för Lobos skull!
I dag har jag krattat valparna hundgård! Ska bara skura huset åt dem, sedan är det klart!
Har städat vårat sovrum också! Dammat och torkat vattnat blommorna! Och plockat i ordning på alla mina böcker!
Vi åt fläskpannkaka i dag! Det var ett tag sedan!
Trött är man när kvällen kommer! Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards