Alla inlägg den 2 april 2016

Av Inger Ivebrand - 2 april 2016 21:16

Har inte gjort något ute i dag! Måste spara på ryggen tills imorgon! För att inte tala om mitt ben! Undrar hur det kommer att gå??
Mirakel gillar ju inte att gå i koppel heller! Var första gången i måndags och det tog tid innan hon gick något så när! Sedan har vi tränat hela veckan! Hon är så larvig och ska bara lägga sig ner så fort man stannar! Ha ha nog många som får sig ett gott skratt! Men det kan jag bjuda på! (Är ju inte så lätt när inte kroppen vill som mig) Ska ändå bli kul att komma ut!
Lasse ska ju sköta hundarna själv! Lobo som är så matte galen! Men det är ju bara nyttigt för honom att jag åker iväg!
Vi var och firade Frida på eftermiddagen! Blev mat hos Camilla och Dennis! Köttgryta, potatis och sallad! Tack för en trevlig eftermiddag!
Jag har fönat och gjort Mirakel klar! Även Nogger fick sig ett bad så han är fönade och ut tovad också!
Rastar hundarna för natten nu sedan blir det sängen!
Ni ska ha en bra kväll!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards