Alla inlägg den 4 april 2016

Av Inger Ivebrand - 4 april 2016 08:35

Vad jag har sovit dåligt vaknade varannan timme och kollade på klockan! När den ringde var jag redan vaken!
Det var bara att hoppa upp och sätta fart?!Jag rastade alla städa och dammsög hos dem! Ute och mockade i hundgårdarna! Så Lasse bara skulle kunna rasta allihop sedan! Bara inte Lobo bråkar för mycket?
Jag visade Titti och Kenneth Kevin! Domare var Annika Ullveit-Moe auktoriserad på cocker!

Han vann juniorklassen med Hp och blev sedan 2.a Bhkl! Det var debut för Kevin! Han är verkligen en "merry cocker"! Sedan var det även debut för Mirakel! Hon var lite låg först men det gick bättre och bättre!

Hon blev 2.a I juniorklassen med Hp och sedan 2.a Btkl! Hon var riktigt duktig tycker jag! Får hon bara följa med lite så släpper det nog!

Mirakel och Kevin!
Två söner till Steven var också där! Orange hanen var lik sin pappa! Kul att se dem!
Stort grattis till Madeleine och Joker (SE U(u) CH Love Cox's First Choice) 12 år gammal blev BIR, BIG-3 och BIS-2 veteran på dagen utställning i Mantorp!
Vi var hemma redan vid två tiden! Lagom till att hundarna snart ska ha mat igen!
Det blev en fika med riktigt kaffe innan Titti och Kenneth åkte hem igen!
Stort TACK för en trevlig dag som alltid! Snart är det dags igen!
Tror man somnar ovaggad i kväll!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards