Alla inlägg under mars 2017

Av Inger Ivebrand - 24 mars 2017 21:22

Härligt väder fast det är riktigt kallt på morgonen! Jag har varit ute med Lasse och krattat i dag också! Det börjar likna något!
Men det började blåsa så när vi krattade valphagen så vi fick sluta!
När alla hundar var matade och rastade åkte vi till stan! Hämtade upp Dennis innan vi åkte till Camilla! Det blev mat igen! Härligt nu när vo kan åka dit igen!
Sedan hem och rasta hundar igen!
Hoppas eran torsdag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 23 mars 2017 13:18

I dag när vi var klar med allt åkte vi till stan! Jag var barnvakt åt Vilket och Oskar! Lasse körde Andreas och hämtade cykeln han köpt! Grabbarna och jag satt på balkongen och pysslade! Men jag fick inget armband!?

Sedan åkte vi och handlade lite på Willys men glömde en del saker ändå! Vilket minne man har!??
Lasse och Danne kollade på hockey!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 22 mars 2017 19:31

I dag efter lunch åkte Camilla och barnen hem! Nu blir det så tyst igen! Tack för ni kom ut var ju en riktigt rolig kväll!
Nu har det börjat blåsa igen! Skönt då torkar det upp fort!
Tova har gått 6 veckor nu och Bodil 4 veckor! Sist såg jag inget på Bodil förens hon gått 6 veckor!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 21 mars 2017 17:20

I dag måndag kväll kom Camilla, Fanny och Rasmus ut och ska vara tills imorgon! Blev en riktigt trevlig kväll med många skratt! Så kul när de kommer och hälsar på!
Annars har dagen varit rätt lugn! Har försökt fixa lite med Strax men det släpper inte ännu! Och jag tycker de ska få se ut som valpar!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 mars 2017 18:22

När jag var klar med alla hundarna började jag kratta i slänten! Det är inte så jobbigt som det brukar vara! För gräset har inte vuxit så mycket! Men fint blir det!
När jag var klar med hundarna åkte vi till stan! Vi skulle lämna av Benjamin! Käkade hos Camilla! Det blev ugnsstekt falukorv och mos!
Sedan hem igen skulle stannat hos Kick men Cia och de hade åkt hem!
Kollade lite på film när vi kom hem!
Hoppas eran söndag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 20 mars 2017 07:06

I dag har vi jobbat ute efter lunchen! Vi var först till stan och köpte fläsklägg till rotmoset! Det var riktigt gott!

Danne kom upp och kollade hockey! Men de förlorade! ?Och vad det började hagla! Blev alldeles vitt ute!

De senaste åren har det blivit så sent med att kratta! Och då är det tungt när gräset kommit upp långt! Så det vore ju skönt om man kan göra färdigt innan!
Benjamin har jobbat bra i dag! Så vi har hunnit med mycket!
Hoppas eran lördag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 17 mars 2017 21:06

I dag blev det inget ute jobb! Det blåser ju halv storm i dag igen! Mina ögon var så variga imorse beror på blåsten kanske!
Ser på hundarna att de är lite röda i ögonen av blåsten! Jag har trimmat Steven i dag! Så nu är han fin!
Blev en sväng till Ca.illa och Dennis i eftermiddag! Vi hämtade upp Dennis också! Benjamin åkte med ut till oss!
Trodde det skulle vara lerigt ute när det regnade Så I natt! Men det torkade upp fort! Skönt!
Tack Marianne och Bosse för hjälpen! Ni är guld värda! ( kanske man kan sova nu) ??Nu slipper jag oroa mig för den biten iaf! Hoppas att allting löser sig snart!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 17 mars 2017 09:11

Torsdagen blev lite ute jobb Lasse och jag krattade lite land! Det blir himla fint när löven kommer bort! Lasse har fixat med tältet!
Jag har skurat hos Alladin och Nogger sedan badade jag dem också! Så hoppas nu det håller sig ett tag! Man får ta lite i taget! Blir skönt när allting är klart!
Bodil är lika tråkig med maten! Hoppas hon kommer igång att äta snart, Tova äter bra!
Man känner sig lite mör i kroppen!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards