Alla inlägg under november 2015

Av Inger Ivebrand - 15 november 2015 08:50

När fasen ska det vända?? Undrar om det ska gå över alla! Tycker väll att de borde blivit smittade samtidigt!
Camilla kom ut med några av barnen! Lasse hjälpte henne att få igång klockan! Sedan åt de lunch här innan de åkte hem!
Jag har fixat lite med mina blommor ska fortsätta imorgon!
Skulle behöva bada några hundar men vill ju inte det när de inte är bra!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 14 november 2015 21:08

Lite skrockfull är man allt! Men det blev en rätt bra fredag trotts allt!
Efter att jag var klar med alla hundarna åkte vi till stan! Först hämtade vi pellets!
Sedan till Camilla skulle träffa bästa vännerna där! Var ju länge sedan! Efter som hundarna är sjuka så får vi träffas på neutral mark? Det var jätte kul att ses, vi lämnade över presenten till Titti också! Och jag fick med mig ben hem till hundarna! Och en bok att läsa!
Vi stannade på mat hos Camilla och Dennis innan vi åkte hem!
Hundarna hade skött sig bra!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 12 november 2015 21:51

Har inte hört honom hosta någon gång i dag! Så hoppas det vänder på de andra också snart! Börjar bli jobbigt att inte några hundvänner kan komma hit! Men vi får träffas på neutral mark??
Vill bara att de ska bli bra nu, så synd om dem!
Annars har det inte hänt så mycket här i dag! Lasse var in och hämtade klockan på posten!

Här blev det potatis plättar, bacon, sallad och krösa till lunch! Man måste ju ta vara på resterna!?
Snart är det dags för sängen ska bli skönt!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 11 november 2015 09:01

Tycker så synd om Alladin han har det jobbigt! Ingen mer som börjat i dag iaf bara att hålla tummarna!
Men man blir ju isolerad, ingen med hundar vill komma och hälsa på?!Men det har jag full förståelse för! Men det är trist!
Jag har tvättat massor av tvätt både vårat och hundarna! Lasse har höst städat, plockat in trädgårdsmöbler! Blåst löv och det har vi massor av!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 9 november 2015 20:59

Vi har det inte roligt här nu! Mycket som man funderar på också! Är så orolig för vissa hoppas verkligen att de klara sig! Känner mig lite isolerad just nu!?
Och så blir man ju deppig av vädret så tråkigt med blöta och skitiga hundar!
Blev mycket negativa meningar i dag!
Hoppas ni haft en bättre dag en vi!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 8 november 2015 22:20

Man blir så orolig! I dag har några till blivit sjuka är inte alls roligt! Hoppas det går över snart!
Annars har det inte så mycket fick en fin handväska av Jessica! Tack och för det andra också!
Danne var uppe och kollade hockey en stund med Lasse!
Och jag torkar golv hela tiden nästan! Det blir riktigt Skitigt inne igen! Snart dags att bada hundarna igen!
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 7 november 2015 23:02

Inte roligt med sjuka hundar! Jag hoppas att Stuart klarar sig och Kaffe!
I dag har Axl flyttat till Märsta! Lycka till med honom!
Jag var med Jessica till Ekholmen centrum vi handlade på Willys! Blev lite av varje med hem!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram

Av Inger Ivebrand - 6 november 2015 22:40

Imorse var det på avelsdata! Love Cox's I Hear A Symphony "Tova" har A höfter!

Och Wiggedalens The Arragon "Alladin" har B höfter!

Tova är ju Stevens dotter så det är ju jätte kul att hon hade A höfter! Nu slipper man oroa sig mer!
Nu kan man börja planera vem Tova ska paras med!
I dag blev raggmunk, fläsk och krösa! Det var så gott!
Lasse har varit i stan men jag var hemma! Har badat alla fyra valparna och trimmat två! Sedan har jag vattnat alla blommorna!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards