Alla inlägg under november 2015

Av Inger Ivebrand - 6 november 2015 14:55

Har varit hemma hela dagen och pusslat med hundarna!
Vattnat alla blommorna och dammsugit som man får göra varje dag!
Ingen om höfterna i dag?
I eftermiddag kom Kicki med familj och Jessica! Sedan var Danne uppe och kollade hockey med Lasse en stund!
Själv kollade jag på Bones! Undrar vad man ska titta på sedan???
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 5 november 2015 18:00

Ja då var det bara att gå upp tidigt igen! För klockan tio skulle vi ombesiktiga Axl och allting var okej!
Köpte med mig Kina mat hem i dag! Så gott!
Sedan hem till hundarna igen! De har varit nästan hela dagen och busat! Så kul att bara stå och titta på dem!
Annars har det varit lugnt här! Har ju några kvar att trimma!
Fattar inte att jag är så trött varje dag?!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 3 november 2015 21:24

Tidigt uppe igen! För vid 11 tiden kommer Bamse hit på trimning! Han var riktigt långhårig den här gången! Lite jobbig är han för han bara ska sätta sig hela tiden! Man skulle ha något under magen så håller upp dem! Förslag??
När jag rastat och matat hundarna åkte vi till stan en sväng! Skulle handla kattmat och kött till Kaffe som inte vill äta! Var och köpte fisk (torsk) till oss själva och naturligtvis glass (nogger) det var billigt!
Sedan upp till Camilla och Dennis på en fika! Camilla och jag tog en tripp till city Cross! Jag handlade lite mer mat, så nu är frysarna fulla! Skönt bara basarer man behöver fylla på med!
Jag är fortfarande väldigt orolig! Men vet ju att det tar ett tag innan an får svar!
Har badat Axl i kväll han ska ju ombesiktigas imorgon! Sedan flyttar han på lördag! Bara mina troll kvar sedan!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 3 november 2015 09:02

Igår var vi och röntgade två hundar! Så nu är man nervös!
Jag hade så ont i huvudet, och min rygg! Så det var bara att ta det lugnt!
Annars har det inte hänt så mycket! Jessica och Danne var uppe en sväng!
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 2 november 2015 09:41

Vi har varit hemma hela dagen! Grannen var uppe på en kopp kaffe på förmiddagen!
Jag har trimmat klart Alladin så nu är det bara badning kvar! Och både Tova och han badade i kväll!
Hade jag valpar hemma skulle jag nog dra mig för att åka på utställning! När man hör att det går kennelhosta! Jag hade en kull för lite över 4 år sedan som blev så sjuka! Så det vill man ju inte ha fler gånger! Kommer ihåg min gamla Milou han blev också jätte sjuk fast han vaccinerades varje år!
I kväll har Spicy flyttat till en familj som har hund och barn! Hon älskar ju barn och alla människor så det känns väldigt bra!
Hoppas eran dag varit bra!
Kram!

Av Inger Ivebrand - 1 november 2015 08:15

Vaknade tidigt som vanligt! Undrar när man ska få sovmorgon??? Kan inte minnas när jag hade det sist!?
Man hinner lite i alla fall när det blir tidiga mornar!
Lasse har varit i stan och kört lite möbler både hit och dit! ?Måste säga att det blev väldigt snyggt hos .....!
I dag har vi ätit fläskfile, potatis, grönsaker och gräddsås! Jag hade allt klart när Lasse kom hem!
På eftermiddagen blev det en sväng till Kicki och Moses! Vi grattade Moses han har fyllt år i veckan! Kul att träffa CIA med familj!?
Sedan hem till hundarna igen! Nogger hade inte hittat på något bus!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards