Direktlänk till inlägg 6 februari 2016

Tidig morgon!

Av Inger Ivebrand - 6 februari 2016 22:20

Klockan ringde klockan 05.00 I morse! Då var det segt att gå upp! Hundarna trodde väl inte jag var klok som gav dem mat så tidigt!
Vi åkte härifrån vid 06.30 så vi var bland de första!
Först in var Titta med Kevin han fick HP och blev sedan BIM i vaklass2! Därefter var det Nogger och jag! Han gick jätte bra först men sedan sprang den efter mig rätt nära! Och då blev han lite skraj och kröp ihop med baken! Och då tog han inte ut steget som han skulle! Han fick verry good men hade han gått som innan hade han fått excellent sa domaren!

Nogger var lite frusen också!
Stort TACK till Stina Frankesjö som visade Alladin åt mig! (Han ville bara hoppa på mig)
Alladin fick excellent och blev 2.a ukl! Det gjorde ni bra!

Tack till er alla som orkade och säga hej! Så finns det ju de som inte orkar säga varken bu eller bä! Och de som snackar skit! Men vi slår dövörat till och kör vårat race!
Tack till Titta och Kenneth för en under bar dag! Grattis igen!
Kramizzar till alla som vill ha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ny!

Av Inger Ivebrand - 9 juli 2017 22:34

http://lovecoxs.webber.se/ där finns min nya blogg och hemsida! ...

Av Inger Ivebrand - 8 juli 2017 21:58

I dag fyller mannen i mott löv! Vi har haft några av barnen med barnbarn här och firat Lasse! Sedan var han med Danne och Jessica en sväng! Hoppas eran kväll blir bra! Kramizzar! ...

Av Inger Ivebrand - 7 juli 2017 20:50

Jag har finputsas på Arrax för det kanske blir kort i dag! I dag åkte Alice hem och så kom Bamse i stället! Han ska vara till tisdag och bli sommarfin! Lasse har hållit på och snickrat! Det blir jätte bra! Lasse och Danne bubblade nu i kväll! ...

Av Inger Ivebrand - 6 juli 2017 17:00

Underbart väder! Det har varit riktigt skönt! Vi har fixat med det sista över altan och café möblerna! Så nu känner vi oss nöjda! Ett projekt avklarat!? I dag flög en av våra döttrar med familj till Montenegro hoppas ni får kul! Ta gärna en titt p...

Av Inger Ivebrand - 5 juli 2017 19:26

I dag har vi fixat med det vi planerade igår! Det blev riktigt bra! Och väldigt fint! Det har tagit hela eftermiddagen men det var det värt! Hundarna har varit ute nästan hela dagen! Tänk vad bra de har som slipper var ensamma om dagarna!? Nej nu...

Ovido - Quiz & Flashcards