Alla inlägg den 1 december 2016

Av Inger Ivebrand - 1 december 2016 22:26

När vi var klara med alla hundarna kom Jessica upp på en fika! Sedan åkte vi till stan Kicki hämtade Jessica! Sedan träffades vi och lunchade ihop! Efter det var vi in till signalen! Sedan åkte vi hem och lastade ur kassarna och jag rastade hundarna!
Kicki och Jessica kom upp och fikade här uppe! Lasse körde sedan Jessica in till Danne! Och Kicki åkte hem innan det började snö för mycket! Bara vräkt ner förut stora flingor!
I dag har jag bestämt mig för något som jag funderat på länge! Ska bli så spännande! Så nu har man något att se fram i mot igen!
Hoppas eran dag varit bra!
kramizzar!

Av Inger Ivebrand - 1 december 2016 08:00

Efter att jag var klar med hundarna så badade jag 3 stycken! Steven, Tjörlie och Bodil! Sedan badade jag valpar och trimmade två! Tjörlie har jag också trimmat! Så nu är de fina tills valpköpare kommer!
Känns lite vemodigt att två ska åka! Men de kommer till bra valpköpare! Så lycka nu till med era småttingar!
Annars har det inte hänt så mycket här! Var ute en sväng med Rommie och Shadow! Skött om alla mina blommor i stora rummet!
Ska nog börja skura hos alla hundarna snart!
Men inte den här veckan för då är det leverans av valpar! Sedan är det bara att vänta på att rätt hund börjar löpa!?
Hoppas eran dag varit bra!
Kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards