Alla inlägg den 6 december 2016

Av Inger Ivebrand - 6 december 2016 22:55

När alla hundar var utfodra de och rastade satte jag igång och badade Mirakel! Lasse och Jessica åkte vid halv tio här ifrån! De skulle träffa Sven vid 11.00 Stort TACK Inger för jag fick köpa Westerner Neon "Neom" ! En riktigt charmig liten tjej! Lite glädje i allt elände! Och stort TACK Jessica för du följde med Lasse!

De hann hem innan Carina kom och hämtade Mirakel! De hade kört fel i några timmar! Det kändes sorgligt att sälja henne! Men jag vet hon får det jätte bra! Många skogspromenader! Men visst känns det i ??!

Bakat vörtbröd och det blev verkligen gott jag åt två mackor med ost! Supergott!?
Sedan har jag gjort en ostkaka den blir bäst om den får stå tills imorgon!

Gjorde även lite blåbärssylt till ostkakan! Ska ha det imorgon när det kommer folk!
Nu sitter jag här och undrar hur Mirakel har det?! Får inte hålla på och tänka så mycket får ont i huvudet!
Hoppas nu allting är bra och att eran dag varit bra!
kramizzar!

Ovido - Quiz & Flashcards